Powodem wymiany była pompa paliwowa. zwykła pompa mechanczna radzi sobie bez problemu z przewodem paliwowym o średnicy wewnetrznej 4 mm niestety elektryczna stracznie dostaje po du... Dlatego zmuszony byłem wymienić przewód na średnice minimum 6 mm i tak się stało.
Zajeło mi to niespełna 2 popołudnia ponieważ nie miałem możliwości dojścia do wszystkich mocowań przewodu w tunelu. Przy otwieraniu tunelu napewno usadowie go we wszystkich mocowaniach do tego czasu musi mu wystarczyć obecne miejsce. Nadal znajduje się w tunelu bo nie chciałem puszczać go pod autem ani obok tunel by go gdzieś nie załamać.
Niestety przy wybebeszaniu środka w aucie by mieć luz na swobodne operowanie przy wymianie przewodu okazało się że za tylną kanapą jest ognisko rdzy niestety dośc duże i auto zostało uziemione.
Na szczęście reperaturki zamówione więc jego postój nie powinien trwać długo i mam nadzieję że do soboty się wyrobie z pracami. Początek prac przy wymianie blachy prawdopodobnie czwartek. Może uda mi się sfotografować pracę nad naprawą to postaram się wam coś wrzucić :)
Tymczasem pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz