Na stronie postaram się opowiedzieć o Volkswagenie.
Opiszę historię mojej przygody z "volkswagenem Garbusem". Garbus był moim pierwszym autem i nim pozostanie. Postaram się rownież opisać historię karmanna oraz fabryki volkswagena. VW to wieczna marka a model Garbusa czy Karmana na zawsze pozostanie na naszych drogach.
Opisze również historię zmian volkswagena garbusa jak i karmann ghia.





poniedziałek, 5 marca 2012

Przewód paliwowy

Przyszedł w końcu czas na wymianę przewodu paliwowego.
Powodem wymiany była pompa paliwowa. zwykła pompa mechanczna radzi sobie bez problemu z przewodem paliwowym o średnicy wewnetrznej 4 mm niestety elektryczna stracznie dostaje po du... Dlatego zmuszony byłem wymienić przewód na średnice minimum 6 mm i tak się stało.
Zajeło mi to niespełna 2 popołudnia ponieważ nie miałem możliwości dojścia do wszystkich mocowań przewodu w tunelu. Przy otwieraniu tunelu napewno usadowie go we wszystkich mocowaniach do tego czasu musi mu wystarczyć obecne miejsce. Nadal znajduje się w tunelu bo nie chciałem puszczać go pod autem ani obok tunel by go gdzieś nie załamać.
Niestety przy wybebeszaniu środka w aucie by mieć luz na swobodne operowanie przy wymianie przewodu okazało się że za tylną kanapą jest ognisko rdzy niestety dośc duże i auto zostało uziemione.

Na szczęście reperaturki zamówione więc jego postój nie powinien trwać długo i mam nadzieję że do soboty się wyrobie z pracami. Początek prac przy wymianie blachy prawdopodobnie czwartek. Może uda mi się sfotografować pracę nad naprawą to postaram się wam coś wrzucić :)

Tymczasem pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz