Na stronie postaram się opowiedzieć o Volkswagenie.
Opiszę historię mojej przygody z "volkswagenem Garbusem". Garbus był moim pierwszym autem i nim pozostanie. Postaram się rownież opisać historię karmanna oraz fabryki volkswagena. VW to wieczna marka a model Garbusa czy Karmana na zawsze pozostanie na naszych drogach.
Opisze również historię zmian volkswagena garbusa jak i karmann ghia.





środa, 29 sierpnia 2012

Pierwsze wyścigi

15 sierpnia w końcu garbus doczekał się pierwszych startów na 1/4 mili.
Na początku było trochę ślisko bo nawierzchnia była mokra i starty były kiepskie.
Był to również mój pierwszy udział w takiej imprezie wiec i starty też troche zawaliłem swoimi umiejętnościami ;)
Ogólnie impreza udana, tylko auto troche za ciężkie i coś z tym trzeba zrobic;)

Zdjęcia wrzucę w późniejszym terminie.

2 komentarze:

  1. Hej,

    Jakie czasy miałeś?

    dopiero znalazłem Twój blog - całkiem przypadkowo!
    Ale fajnie, że na Ciebie trafiłem :)

    Pozdrawiam,

    rebel

    http://california-look.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasy wyglądały następująco:
    1. ET: 19.060 ET+RT: 19.663
    2. ET: 18.587 ET+RT: 18.661
    3. ET: 18.119 ET+RT: 18.746
    4. ET: 18.115 ET+RT: 18.526
    5. ET: 17.857 ET+RT: 18.457 (przejazd bez fotela pasażera)

    Czas słabe ale była to pierwsza moja tego typu impreza. Auto musze odchodzić i dojść do ładu z ustawieniami gaźników.

    OdpowiedzUsuń